Бойові королеви (та принцеси) прибули з оновленням 14.17!
Це оновлення має чималу кількість змін у всіх аспектах! Від Ущелини викликачів до ARAM і Арени. Ми працюємо над усіма ігровими чергами! У нас є деякі удосконалення підбору гравців, які повинні усунути дисбаланс, який утворився; виправлення для переслідування стримерів та переслідування у чергах (queue/stream sniping); коригування обмежень рангових ігор і виправлення проблем із системою, яка карає тих, хто покидає гру.
Наші зміни балансу в Ущелині викликачів переслідують кілька цілей: по-перше, ми знову намагаємося зменшити домінування стрільців на одиночних лініях за допомогою додаткових коригувань системи. По-друге, ми також звертаємо увагу на танків у ролі підтримки, які останнім часом стали потужнішими, тому знижуємо силу деяких їхніх предметів, які були підсилені на початку цього року. Крім того, ми зробили низку невеликих змін для окремих чемпіонів, які наразі демонструють занадто хороші або занадто погані результати.
Оновлення TFT ТУТ
Основні моменти оновлення
Покращення підбору матчів
Нещодавно ми отримали багато відгуків від гравців щодо ситуації з балансом синьої та червоної сторін та гравців, яким доводиться грати не на своїх основних позиціях. У цьому оновленні ми вносимо зміни для кращого підбору гравців поза обраними позиціями, включаючи гравців, які отримали позицію своєї другорядної ролі так, ніби вони взагалі не грають на ній. Ми також внесли деякі покращення, щоб зробити баланс між командами більш справедливим і не ставити одних і тих самих гравців в одну команду (особливо для гравців високої майстерності). Ці зміни не встигли з’явитися в 14.16, але цього разу вони вже тут!
- Збільшено рівність команд, щодо гравців, яким доводиться грати не на своїх основних позиціях, тепер обидві команди повинні мати приблизно однакову кількість гравців, які випадковим чином потрапляють на роль або грають на другорядній позиції.
- Зменшено розриви між LP гравців у грі.
- Зменшено неврівноваженість між червоною та синьою сторонами, особливо на вищому MMR.
Покарання за вихід із гри
Ми знайшли помилку в системі виявлення гравців, які покинули гру. Через це деякі гравці не отримували покарання, всупереч тому, що наприкінці гри їх було визначено як «того, хто залишив гру». Це, зокрема, стосувалося гравців, які провокували повторне створення гри, покинувши матч дуже рано і як результат чимало таких гравців не отримувало відповідного покарання. Цю проблему усунено і тепер щоразу, коли ви бачите когось із позначкою «той, хто залишив гру», він буде належно покараний. Завдяки цьому виправленню ми розраховуємо щотижнево видавати близько 200 000 додаткових покарань за те, що гравці покидають гру.
Зміни для перевірки готовності
З метою боротьби з переслідуванням стримерів та переслідуванням у чергах (queue/stream sniping) – поведінкою, яка передбачає зловживання перевіркою готовності гравців для зриву гри – ми запровадили нові покарання за відмову від перевірки готовності до матчу. Гравці, як і раніше, зможуть відмовитися від випадкової гри, якщо зайняті, але ці нові покарання вплинуть на тих, хто неодноразово відмовляється від перевірки готовності протягом короткого проміжку часу. Штрафи почнуться з обмежень черги та зростатимуть аж до блокування, якщо гравці продовжуватимуть неодноразово відхиляти підібрані матчі. Зміни будуть застосовані на сервері NA у 14.17, а в інших регіонах Riot вже наступного оновлення.
Оновлення щодо обмежень рангових ігор у всьому світі
Спостерігаючи зменшення кількості скарг та стрибок у показнику Вбивств/Допомог/Смертей у матчах, де брали участь гравці з ранговим обмеженням після змін, які ми зробили на сервері KR в оновленні 14.15, ми впроваджуємо це й в усіх інших регіонах Riot. Починаючи з 14.17, гравці з ранговими обмеженнями зможуть повернутися до рангових ігор лише після того, як виграють три матчі у швидкій грі, драфті або сліпому виборі.
Коригування полум’яних вугликів
У 14.15 ми випустили зміни Полум’яних вугликів, однак не зазначили це тоді, тому робимо це зараз. Цінність одного вуглика була занадто малою, тому гравці часто ігнорували цю механіку. Ми зменшили швидкість їхньої появи, але збільшили цінність кожного вуглика, щоб гравці з більшим задоволенням збирали їх, не отримуючи при цьому надзвичайно велику кількість прискорення вмінь у пізній грі.
- Інтервал появи вугликів: 2-3 кожні 14 секунд ⇒ 2-3 кожні 20 секунд
- Прискорення вмінь за вуглик: .6 ⇒ 1
Чемпіони
Аврора
Шкоду [R] зменшено.
“Аврора влаштовується після кількох тижнів коригувань балансу, а гравці вивчають її. Вона в досить гарному стані, але все ж трохи виходить за межі в певних аспектах. Ми хотіли б переконатися, що вона відчуває себе добре як невловний маг, який може постійно використовувати вміння і зробити її менш залежною від натискання R для надійної вибухової шкоди, тому ми прибираємо близько 10% шкоди з її ультимативного вміння.”
Між світами
Ультимативне вміння
- Шкода: 200/325/450 (+60% сили вмінь) ⇒ 175/275/375 (+60% сили вмінь)
Еш
Базове здоров’я зменшено.
“Еш виявилася орієнтованою на професійні ігри, та ігри високих рангів більше, ніж ми цього хотіли б, враховуючи те, що вона має прості механіки. У цьому оновленні ми зменшуємо її силу для ранніх боїв, відкриваючи більше можливостей для контргри проти неї.”
Базові характеристики
- Базове здоров’я: 640 ⇒ 610
Бренд
Шкоду за секунду та шкоду від вибуху пасивного вміння проти монстрів було зменшено.
“З додаванням Доленосного попелу ми побачили, що деякі з наших магів-лісників отримують непропорційно велику користь від додаткової шкоди горіння на додачу до власної. Ми вважаємо, що маги-лісники повинні мати свої сильні сторони та вагомі причини, щоб бути обраними й що їхні зачистки монстрів повинні бути частиною цього. Проте, навіть якщо вони добре справляються з цим завданням, є місце для деяких обмежень.”
Підпал
Пасивне вміння
- Шкода від горіння тепер має обмеження в 30 одиниць за секунду проти монстрів.
- Шкода від вибуху тепер має обмеження проти монстрів 250/350/400/475 на рівнях 1/6/11/16.
Кейтлін
Коефіцієнт швидкості атаки збільшено. Час відновлення [W] зменшено.
“Хоча Кейтлін не виграє стільки ігор, скільки їй належить, вона все ще дуже добре знищує вежі та зачищає хвилі міньйонів, тому ми уникаємо збільшення шкоди на ранніх стадіях гри, адже відчуваємо, що вона й так добре почувається на лінії. Проте ми хочемо покращити її усвідомлюючи, що послаблення руни Спритна перебіжка матиме на неї вплив. Тому додавання більшої кількості пасток і покращення синергії з предметами, що надають швидкість атаки, допоможуть їй робити більше, ніж просто домінувати на лінії та сподіватися на вбивства з одного пострілу.”
Базові характеристики
- Коефіцієнт швидкості атаки: .594 ⇒ .610
Пастка на йордла
W – Вміння
- Час відновлення: 30/24/19/15/12 секунд ⇒ 26/22/18/14/10 секунд
Езреаль
Базову силу атаки зменшено.
“Езреаль швидко став найпомітнішим героєм нижньої лінії на про сцені, і оскільки йде підготовка до Чемпіонату світу, ми хотіли б додати йому ще трохи інтересу до неї. Тому ми скасовуємо нещодавні підсилення, що навмисно орієнтувалося на професійну гру, зменшуючи його ранню силу атаки, оскільки йому більше не потрібна домінація на початку гри.”
Базові характеристики
- Базова сила атаки: 62 ⇒ 60
Ґрейвз
Час відновлення [Q] на вищих рівнях зменшено, шкоду збільшено.
“З поточними характеристиками Ґрейвз знаходить у невдалі позиції, тому це потрібно виправити. Ми покращимо час відновлення його [Q] роблячи це вміння соковитішим, тому, якщо він не використовуватиме ефект сніжної кулі, зможе стати надійним ресурсом шкоди за секунду. ”
Кінець долі
Q – Вміння
- Час відновлення: 13/11.5/10/8.5/7 секунд ⇒ 13/11.25/9.5/7.75/6 секунд
- Початкова шкода: 45/60/75/90/105 (+80% додаткової сили атаки) ⇒ 45/65/85/105/125 (+80% додаткової сили атаки)
- Максимальна шкода: 130/180/230/280/330 (+120/150/180/210/240% додаткової сили атаки) ⇒ 130/185/240/295/350 (+120/150/180/210/240% додаткової сили атаки)
Катаріна
Шкоду [Q] зменшено.
“Останні зміни Катаріни, значно покращили її збірки через силу вмінь, але при цьому не дозволили їй залишити збірки на ефекти при ураженні. Оскільки гравці перейшли на її більш ефективні комбінації предметів, наприклад з Лічевою загибеллю, Катаріна показує себе трохи краще, ніж повинна, тому ми прибрали половину підсилення [Q], яке ми надали минулого оновлення.”
Стрибаюче лезо
Q – Вміння
- Шкода: 80/120/160/200/240 (+45% сили вмінь) ⇒ 80/115/150/185/220 (+40% сили вмінь)
Кеннен
Шкоду [Q] зменшено.
“Підсилення Кеннена в 14.9, яке дозволяє йому рухатися під час використання ультимативного вміння, додало йому значної сили. Популярність Ліандрі, як першого предмета, також зросла, що зробило цього героя надмірно сильним. Щоб зменшити його силу і знизити шкоду, ми націлилися на його стрибок сили в середині гри, зменшивши коефіцієнт сили вмінь [Q].”
Громовий сюрикен
Q – Вміння
- Магічна шкода: 75/125/175/225/275 (+85% сили вмінь) ⇒ 75/125/175/225/275 (+75% сили вмінь)
Кіндред
Швидкість атаки від [Q] збільшено. Шкоду [E] збільшено, час відновлення зменшено.
“Кіндред сильно постраждали, коли ми послабили Вбивцю кракенів кілька оновлень тому, тож зараз вони потребують трохи любові та уваги. По-перше, ми скасовуємо нещодавнє зменшення швидкості атаки [Q], оскільки їхня шкода зменшилася. По-друге, ми збільшуємо їхню здатність забезпечувати вбивства за допомогою вміння Всюдисущий страх, особливо з огляду на те, що чимала частина гравців вважає, що варто було б підвищувати рівень цього вміння до максимального другим, хоча наразі це не так. Навіть для тих, хто все ще максимізує [W], це все одно матиме помітний вплив через співвідношення сили атаки та основи пізньої гри.”
Танець стріл
Q – Вміння
- Швидкість атаки: 30% ⇒ 35%
Всюдисущий страх
E – Вміння
- Шкода: 80/100/120/140/160 (+80% додаткової сили атаки) ⇒ 80/110/140/170/200 (+100% додаткової сили атаки)
- Час відновлення: 14/13/12/11/10 ⇒ 14/12.5/11/9.5/8
Ле Блан
Шкоду [Q] зменшено. Шкоду [W] зменшено.
“Ле Блан показує занадто хороші результати, тому ми забираємо у неї частину сили. Вона досить сильна на початку гри й ми хотіли б зберегти це, але ми зменшуємо певну шкоду від пізніх вибухів потужності, щоб врахувати, наскільки стабільно вона може просуватися вперед.”
Знак злоби
Q – Вміння
- Магічна шкода: 70/95/120/145/170 (+45% сили вмінь) ⇒ 70/95/120/145/170 (+40% сили вмінь)
Спотворення
W – Вміння
- Магічна шкода: 75/115/155/195/235 (+75% сили вмінь) ⇒ 75/115/155/195/235 (+70% сили вмінь)
Ліллія
Верхню межу шкоди проти монстрів на вищих рівнях зменшено.
“Як і Бренд, Ліллія отримала набагато більше користі від Доленосного попелу, ніж інші герої, тому ми знизимо її швидкість зачистки в середині та наприкінці гри. Це може здатися великим послабленням, але ви не досягнете межі цього обмеження, поки не зберете Ліандрі, а потім не компенсуєте шкоду від Ліандрі. Поки наше оленя пастиметься в лісі, ми просто балансуватимемо її відносно нового ландшафту, який створює Доленосний попіл.”
Гілка наповнена мріями
Пасивне вміння
- Шкода проти монстрів: 70-150 за 3 секунди ⇒ 70-100 за 3 секунди
Ліссандра
Шкоду [Q] збільшено. Сповільнення від [R] на нижчих рівнях збільшено.
“Ліссандрі варто подбати про себе, оскільки вона дещо самовідданий маг, що допомагає команді. У цьому оновленні ми покращили її командні бойові якості й зробили її шкоду в середині гри трохи більшою. Тепер вона може не залежати від доходу золота, щоб стати сильнішою.”
Уламок криги
Q – Вміння
- Шкода: 80/110/140/170/200 (+85% сили вмінь) ⇒ 80/115/150/185/220 (+85% сили вмінь)
Крижана гробниця
Ультимативне вміння
- Сповільнення: 30/45/75% ⇒ 45/60/75%
Пайк
Базову броню зменшено.
“Ми злегка послабили Пайка, оскільки він занадто добре показує себе в одиночній черзі. Ми зменшили його витривалість, щоб дати супротивникам більше часу на те, щоб убити його до того, як він почне блукати лініями зі Стопами симбіота, крім того, навмисно зменшили його занадто високі значення базової броні.”
Базові характеристики
- Броня: 47 ⇒ 43
Рамбл
Шкоду від пасивного вміння зменшено.
“Рамбл – це герой верхньої лінії з найвищим відсотком присутності на про сцені та, можливо, сильніший за його показники перемог в одиночній черзі, особливо якщо він, замість Тіньового полум’я, збирає Творець розломів як другий предмет. Ми зменшуємо його потенціал, оскільки у нього вже є ефективні інструменти для обміну ударами на лінії завдяки шкоді й дальності, які надають його [Q] і [E], а також практичності та захисту, які пропонує його [W].”
Титан сміттєзвалища
Пасивне вміння
- Шкода при ураженні: 5-40 (залежно від рівня) (+25% сили вмінь) (+6% максимального здоров’я цілі) ⇒ 5-40 (залежно від рівня) (+25% сили вмінь) (+5% максимального здоров’я цілі)
Райз
Шкоду [Q] збільшено. Час відновлення [R] зменшено.
“Райз показує не дуже хороші результати: хороше масштабується, однак слабкий початок гри та хоча й він немає бути занадто вправним, йому все ж не вистачає дій. Тому було додано додаткову шкоду від [Q], щоб допомогти Райзу краще обмінюватися ударами та зачищати лінію, а також зменшили час відновлення його ультимативного вміння, щоб дати гравцям більше можливостей вивчити це незвичне заклинання.”
Перевантаження
Q – Вміння
- Магічна шкода: 70/90/110/130/150 (+55% сили вмінь) (+2% додаткової мани) ⇒ 75/95/115/135/155 (+55% сили вмінь) (+2% додаткової мани)
Викривлення реальності
Ультимативне вміння
- Час відновлення: 210/180/150 ⇒ 180/160/140
Сенна
Зцілення [Q] зменшено. Масштабування сили вмінь щита від [R] зменшено.
“Нові оптимальні збірки Сенни (і як чародійки через силу вмінь, і з Чорною сокирою) наразі демонструють надвисокі показники. Хоча ми раді, що у неї є життєздатна альтернативна збірка чарівника, проте вона ніколи не повинна домінувати над її купівлею предметів, тому вона отримує деякі незначні послаблення співвідношення сили вмінь. Якщо ви ще не дивилися відео від вашого улюбленого інфлюєнсера, прояснім: купіть Чорну сокиру, вона їй дуже пасує!”
Пронизуюча темрява
Q – Вміння
- Зцілення: 40/60/80/100/120 (+80% сили вмінь) (+40% додаткової сили атаки) ⇒ 40/55/70/85/100 (+60% сили вмінь) (+40% додаткової сили атаки)
Світанкова тінь
Ультимативне вміння
- Щит: 120/160/200 (+70% сили вмінь) ⇒ 120/160/200 (+50% сили вмінь)
Серафіна
Щити [W] зменшено, час відновлення [W] збільшено на вищих рівнях.
“Серафіна нарешті перетворилася з початківця на суперзірку, чому ми дуже раді! Однак, вона досить сильна, оскільки гравці оптимізували її збірку і порядок використання вмінь. Ми сподівалися дати гравцям Серафіни більше можливостей у виборі прокачування вмінь, але наразі єдиний варіант – завжди максимізуйте W першим, тому ми зменшуємо потужність W на вищих рівнях.”
Об’ємний звук
W – Вміння
- Щити: 60/85/110/135/160 (+20% сили вмінь) ⇒ 60/80/100/120/140 (+20% сили вмінь)
- Час відновлення: 22/21/20/19/18 секунд ⇒ 22 секунд
Сайлас
Шкоду [W] зменшено.
“Після того, як Сайлас отримав додаткове здоров’я, ми побачили, як він катається на невдалих американських гірках. Останнє оновлення повернуло йому вкрай необхідний відсоток перемог і зробило його навіть більшим. З додаванням шкоди до W, шкоди пасивного вміння по основній цілі та живучості, ми вважаємо, що у нього можна забрати трішки шкоди, що повинно привести його у чудову форму.”
Вбивця королів
W – Вміння
- Магічна шкода: 75/110/145/180/215 (+70% сили вмінь) ⇒ 75/110/145/180/215 (+60% сили вмінь)
Твістед Фейт
Шкоду [Q] збільшено.
“Тепер, коли Твістед Фейт через силу вмінь та силу атаки знайшов свій спокій, ми цілком задоволені тим, як збірка з силою атаки стала можливим життєздатним вибором. Однак, Твістед Фейт через силу вмінь не дотягує до нашого бажаного рівня потужності. Ми покращуємо його [Q], для гравців, які максимізують його першим в збірках з силою вмінь, щоб надати більше контролю над хвилями та загальну шкоду, навіть якщо він не використовує ефект сніжної кулі.”
Дикі карти
Q – Вміння
- Шкода: 60/100/140/180/220 (+50% додаткової сили атаки) (+85% сили вмінь) ⇒ 60/105/150/195/240 (+50% додаткової сили атаки) (+85% сили вмінь)
Варус
Максимальну шкоду [Q] збільшено. Шкоду [E] збільшено.
“Варус втік з в’язниці професійних ігор та, попри нещодавні підсилення, він все ще демонструє низькі показники. У цьому оновленні ми покращуємо його масштабування за допомогою золота від додаткових покупок предметів з силою вмінь, змішуючи його продовжувати збирати предмети, які завдають шкоди, щоб переконатися, що він зможе досить добре масштабуватися в пізній грі. Ми усвідомлюємо, що ці зміни покращать його летальні збірки трохи більше, ніж збірки зі шкодою при ураженні. Наразі його летальні збірки надзвичайно слабкі й мають значний розрив, тому є можливість їх трохи зблизити, і ми все ще очікуємо, що Варус буде мати декілька предметів зі швидкістю атаки.”
Пронизлива стріла
Q – Вміння
- Максимальна шкода: 15/70/125/180/235 (+125/130/135/140/145% загальної сили атаки) ⇒ 90/160/230/300/370 (+150/160/170/180/190% додаткової сили атаки)
- Мінімальна шкода досі дорівнює 2/3 максимальної шкоди
Град стріл
E – Вміння
- Шкода: 60/100/140/180/220 (+90%додаткової сили атаки) ⇒ 60/100/140/180/220 (+110% додаткової сили атаки)
Предмети
Вармоґові обладунки
Warmog’s Heart
“Попри нещодавні послаблення, Вармоґ все ще залишається де-факто основним предметом для танків підтримки. Загалом вони непогано підходять танкам оскільки іноді можуть бути дійсно хорошим джерелом витривалості, якщо у вас достатньо золота. Але з іншого боку витісняють всі інші предмети підтримки через те, що вони просто сильні у більшості матчів. Підвищення ціни та гірше переміщення картою – ці послаблення спрямовані саме на роль підтримки.”
- Вартість: 3100 ⇒ 3300
- Додаткова швидкість руху: 10% ⇒ 5%
Опір небожителям
Celestial Opposition
“Опір небожителям став занадто панівним у структурі предметів підтримки, особливо для танків, тому ми зменшуємо його характеристики. Розв’язуючи проблему його здатності повністю блокувати ворожих чемпіонів, ми змушуємо користувачів більше покладатися на базовий набір для досягнення цього ефекту.”
- Сповільнення: 60% на 2 секунди ⇒ 50% на 1.5 секунди
Руни
Поглинання життя
Absorb Life
“Хоча його відсоток перемог досить близький до аналогічних варіантів зі сторінки рун Точність. Ми б хотіли, щоб Поглинання життя було рідкісним вибором для тих випадків, коли воно вам дійсно потрібне, а не за замовчуванням, щоб виграти вашу лінію витривалістю. У цьому оновленні ми послаблюємо Поглинання життя для більшості сценаріїв, тобто його слід використовувати лише тоді, коли ви дійсно хочете відновити здоров’я, особливо у пізній грі.”
- Ми коригуємо формулу з урахуванням того, як вона масштабується від рівня:
- Рівні 1-5: 1-5 (залежно від рівня) ⇒ 1-2 (залежно від рівня)
- Рівні 6-10: 6-11 (залежно від рівня) ⇒ 3-7 (залежно від рівня)
- Рівні 11-18: 12-23 (залежно від рівня) ⇒ 89-23 (залежно від рівня)
Прорізання
Cut Down
“Ми прибираємо підсилення в 14.11 для руни Прорізання, тому що більше не має потреби додаткового стимулювання, оскільки зараз вона і сильна, і популярна.”
- Поріг додаткової шкоди: Понад 50% максимального здоров’я ⇒ Понад 60% максимального здоров’я
Спритна перебіжка
Fleet Footwork
“Подібно до Поглинання життя, більш оборонна опція перед початком гри Спритна перебіжка не повинна бути руною за замовчуванням для багатьох чемпіонів, оскільки надлишок раннього відновлення здоров’я зводить гру до вбивства міньйонів замість того, щоб взаємодіяти з опонентом. До того, ця руна робить поєдинки проти героїв ближнього бою, з вправними супротивниками, неможливими. У цьому оновленні ми послабили Перебіжку, зменшивши її можливість триматися поза зоною досяжності ворогів і знизивши витривалість, яку вона надає, особливо для героїв одиночної лінії, які отримують велику кількість досвіду.”
- Швидкість руху: 20% на 1,25 секунди ⇒ 15% на 1 секунду
- Зцілення: 5-120 (залежно від рівня) ⇒ 5-100 (залежно від рівня)
ARAM Clash
Наш наступний турнір Clash ARAM стартує вже цими вихідними!
Якщо ви граєте на одному з наведених нижче серверів, ми скоротили час підтвердження Clash з двох до однієї години, щоб допомогти гравцям швидше потрапити в гру: PH (Філіппіни), SG (Сінгапур, Малайзія та Індонезія), TW (Тайвань, Гонконг та Макао), TH (Таїланд) та VN (В’єтнам).
- Початок реєстрації: 26 серпня об 11:00 (за місцевим часом)
- Дати проведення турніру: 31 серпня та 1 вересня (~16-19:00 за місцевим часом залежно від регіону)
Якщо у вас виникли запитання або ви просто шукаєте повний розклад змагань 2024 року, обов’язково загляньте на нашу сторінку підтримки з найчастішими запитаннями про Clash.
Виправлення помилок та зміни якості життя
Покращення якості життя
Буферизація вмінь, що заряджаються
Ви коли-небудь ловили себе на тому, що часто використовуєте [E] Браєр посеред хаотичної командної бійки, відчайдушно намагаючись вирватися з великої кількості ефектів контролю? Що ж, у нас для вас чудові новини! Тепер замість того, щоб знищувати клавішу [E], ви можете просто утримувати її під час ефектів контролю, і ваше вміння буде застосовано, щойно ви звільнитеся. Ця зміна суттєво покращує чемпіонів із вміннями, які можуть заряджатись.
Але зачекайте, це ще не все! Мова не лише про Браєр – оновлення стосується широкого спектра вмінь чемпіонів:
- [Q] Авреліона Сола
- [E] Браєр
- [W] Ґаліо
- [W] Ірелії
- [W] К’Санте
- [Q] Пантеона
- [R] Поппі
- [Q] Пайка
- [Q] Сіона
- [Q] Варуса
- [Q] Вай
- [W] Вієґо
- [E] Володимира
- [Q] Варвіка
- [Q] Зерата
- [E] Зака
Вієґо і Сайлас також отримають таку можливість, коли будуть красти вміння цих чемпіонів.
Індикатори правильних ліній
Для новачків у Лізі іноді може бути трохи незрозуміло, на яку лінію вам потрібно йти (всі ми колись були в такій ситуації). Починаючи з оновлення 14.17, якщо ваш акаунт нижче 11 рівня, на екрані з’являтимуться стрілки, які вказуватимуть на лінію або лісового монстра, щоб ви могли почати гру з правильної ноги, ласти, щупальця, кігтя… ви зрозуміли, про що я. Ці стрілки матимуть тривалість в 30 секунд або доки ви не покинете свій фонтан, залежно від того, що настане раніше.
- Значне покращення продуктивності при відкритті Клієнта Ліги.
- Виправлено роботу бекенда, пов’язану з наданням нагород за рівень викликача. Додано спеціальний приз для найвідданіших гравців.
Виправлення помилок
- W Синджеда – Мега клей більше не утворює калюжі після блокування ефектами знищення снарядів, такі як Стіна вітру [W] Ясуо.
- Виправлено помилку, через яку підсилені автоатаки Зайї під час влучання в чемпіона, що робив ривок, ставали невидимими та прилипали до цілі, в яку влучали.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що [Q] К’Санте і [Q] Йоне використовувались в неправильному напрямку, коли ввімкнено режим «Clamp Casting».
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що невразливість [R] Зін Жао переставала працювати під час використання [R] Мордекайзера.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що скидання автоатаки за допомогою [E] Аатрокса скасовувалося, під час ривку в ворога.
- Виправлено помилку, коли використання Стрибка під час анімації [Q] у Талона призводило до повного зменшення часу відновлення його [Q].
- Також виправлено помилку, через яку [Q] Талона могло бути застосовано двічі, якщо його було застосовано на максимальній дальності.
- Виправлено помилку, яка не давала змоги зменшити час відновлення вмінь за допомогою Легенди: Прискорення і Шьодзінового списа.
- Виправлено помилку, через яку Вієґо не міг отримати 2 Темні Сфери, коли Синдра була під його контролем з 40 Уламками Гніву.
- Виправлено помилку, коли Вуконґ міг вразити ворога своїм [Q] з туману війни, але при цьому його самого або його клона не було видно.
- Виправлено помилку, через яку Ґвен могла викликати ефект предмета Злоякісність необмежену кількість разів.
- Виправлено помилку, коли вбивство Кліщів порожнечі і Герольда Ущелини могло зараховуватися як вбивство великого, так і епічного монстра в лічильнику рун Легенди: Жвавість, Легенда: Родовід і Легенда: Прискорення.
Арена
Системні зміни
- Видалено фізичну шкоду від максимального здоров’я при ураженні(раніше вона становила 0.5% і подвоювалася, якщо ваш напарник був мертвий).
Ауґментації та призматичні предмети
- Пропозиції ауґментацій були скориговані.
Коригування балансу
Ауґментації
Підсилення ауґментацій
Подвійна зброя
Dual Wield
- Шкода від атаки та ефектів при ураженні: 50% >>> 55%
Послаблення ауґментацій
Світлий наглядач
Light Warden
- Коефіцієнт сили вмінь для щитів: 40% >>> 30%
Молоткове віяло
Fan the Hammer
- Час відновлення за напрямками: 3 секунд >>> 5 секунд
Чемпіони
Підсилення чемпіонів
Зілеан
- Коефіцієнт сили вмінь [Q]: 90% >>> 100
Послаблення чемпіонів
Зіґґс
- Масштабування сили вмінь [E]: 40% >>> 30%
- Час відновлення [R]: 30 >>> 70/60/50
Оріанна
- Масштабування сили вмінь [W]: 70% >>> 60%
- Час відновлення [R]: 60/50/40 >>> 90/80/70
Майстер Йі
- Базова чиста шкода [E]: 20/25/30/35/40 >>> 15/20/25/30/35
- Час відновлення [W]: 10 >>> 12
Вейґар
- Масштабування сили вмінь [Q]: 50/55/60/65/70% >>> 45/50/55/60/65%
- Час відновлення [E]: 20/18.5/17/15.5/14 >>> 23/21.5/20/18.5/17
Талон
- Масштабування додаткової сили атаки [P]: 300% >>> 260%
- Масштабування додаткової сили атаки [Q]: 130% >>> 115%
Предмети
Ми прагнемо покращити деякі нові предмети, які подобаються гравцям, але не мають достатньої ефективності, а також усунути деякі системні джерела летальності.
Підсилення предметів
Плащ піроманта
Pyromancer’s Cloak
- Час відновлення іскри зменшено з 10 >>> 5 секунд
- Вампіризм за джерело полум’я збільшено з 2 >>> 2.5%
- Шкода від полум’я за секунду збільшена з 75+50 за джерело полум’я >>> 100+60 за джерело полум’я
Реверберація
Reverberation
- Заряди оновлюються при ураженні
Рукавичка чорної діри
Black Hole Gauntlet
- Сповільнення збільшено 25 >>> 35%
- Розмір центрального радіуса збільшено на 20%
- Шкоду збільшено з 60 >>> 70% броні та магічного спротиву
Послаблення предметів
Кинджал Вартового
Guardian’s Dirk
- Модифікатор квітки сили: 25% >>> 20%
- Летальність: 13 >>> 11
Збирач Боргів
The Collector
- Летальність: 18 >>> 12
Дуга Аксіом
Axiom Arc
- Летальність: 22 >>> 18
Виправлення помилок та покращення якості життя на Арені
Покращення якості життя
- Додано лічильник шкоди для ауґментації Молоткове віяло
Виправлення помилок
- Виправлено помилку, через яку Феноменальне зло і Чарівна ракета могли спрацьовувати до того, як закінчувався час відновлення вмінь, що завдають шкоди з часом.
- Виправлено помилку, коли Вправний снайпер скидав час відновлення ультимативних вмінь з Ультимативної рулетки.
- Виправлено помилку, коли іконки Ультимативної рулетки іноді не відображалися.
- Виправлено кілька помилок, коли певні ауґментації та призматичні предмети неправильно враховувалися як шкода від вмінь.
- Ефект Реролу тепер оновлюється, коли ви отримуєте кубик реролу, а не тоді, коли він витрачається.
- Виправлено помилку, через яку шкода від орбітального лазера з часом зменшувалася вдвічі.
- Виправлено кілька помилок, через які Коло Смерті не завдавало шкоди.
- Виправлено помилку, через яку за допомогою [E] Каїна та Примарних повзунів не можна було пересуватися по воді у ставку Кої, коли лілію було закрито.
- Призматичні предмети з Призматичного яйця тепер правильно зараховуються як предмети, отримані за допомогою ауґментацій.
- Трекер пошкоджень зв’язку тіл більше не оновлюється від шкоди, завданої манекену.
- Шкода від Кулі підриву тепер коректно враховується як шкода предмета.
- Виправлено помилку, за якої Громовідвід давав 75 дальності атаки.
- Виправлено помилку, коли лічильник Подовженої руки не оновлювався.
- Виправлено помилку, коли Потрійна сила, Люденів компаньйон і Золота лопатка показували порожні іконки підсилень.
- Виправлено помилку, коли Громовідвід не отримував переваг від Найкращий винахідник.
- Гарячі знижки більше не продаватиме Серце сталі, якщо у вас є квест: «Загартувати серце».
- Виправлено кілька помилок, які призводили до багаторазового спрацьовування зарядів реверберації при ураженні.
- Назад до основ тепер повинно збільшувати всю шкоду від неультимативних вмінь, а не тільки від активних вмінь (і певних предметів/ауґментацій)
- Виправлено помилку, коли ваше перше попадання в нову ціль за допомогою Жнива зараховувало ваші наступні попадання в попередню ціль.
- Безглуздо великий жезл, отриманий за квест: Відьомський ковпак Вуґлета тепер коректно продається за 0 золота (ви все одно можете виконати квест після його продажу).
- Виправлено помилку, коли Пожирач плоті іноді не застосовував прорізання броні.
- Виправлено помилку, через яку [R] Урґота іноді не спрацьовував на ворогів, з ефектом Переривання комбо.
- Виправлено помилку, коли Клинок міражу не зменшував час відновлення [Q] і [R] Волібіра.
- Якщо у вас є ауґментація Назад до основ, ви більше не можете отримати Це час для вбивства, і навпаки.
- Виправлено помилку, коли при оновленні щита не з’являлися візуальні ефекти Каенічного рукерну.
- Виправлено помилку, коли Амулет охоронця не давав регенерацію здоров’я чемпіонам без мани.
ARAM
Вітаємо ARAMери,
У цьому оновленні ми вносимо зміни як для чемпіонів, так і для рун.
Зміни чемпіонів: Ми в першу чергу зосередилися на реактивному балансі, прибравши з чемпіонів зайві підсилення, через які з ними було особливо складно боротися. Наприклад, Ноктюрн був досить надійним завдяки синергії ультимативного вміння та Дуги аксіоми, тому ми вносимо зміни, щоб змусити його брати на себе трохи більше ризику під час атаки.
Коригування рун: Наша мета – дати гравцям більше можливостей, які краще відповідають їхньому стилю гри, а також змінити руни, призначені для фази гри на лінії в Ущелині викликачів, які можуть бути не ідеальними для ARAM. Ми почнемо з ключових рун і оцінимо, як ці зміни впливають на різні класи.
- Страта струмом, Магічна комета та Удар на випередження: Хоча Темні жнива є найпопулярнішою руною для магів і горлорізів, ми хочемо запропонувати цим чемпіонам різноманітніші варіації з цими змінами.
- Вартовий і Кісткова пластина: Ми скоригували час відновлення, щоб краще узгодити його з темпом командного бою в ARAM, забезпечуючи більшу ефективність цих рун у Виючій Безодні..
- Відкрита книга заклинань: Сторінка рун Натхнення, як правило, має менше привабливих варіантів для ARAM, але ми внесли корективи в ключові руни, щоб покращити досвід для чемпіонів, які оберуть цей шлях.
Додаткова примітка: Будь ласка, зверніть увагу, що зміни кількості та часу відновлення не відображатимуться на сторінці вибору рун. Ми розуміємо, що це може ввести в оману при виборі рун, але наша мета – покращити ігровий процес для тих, хто їх обирає. Ми з нетерпінням чекаємо на ваші відгуки та сподіваємося, що вам сподобаються зміни! Розважайтеся і до зустрічі у Виючій Безодні!
Підсилення
Еш
- Швидкість атаки: 2.5% >> 3%
- Шкода, що наноситься: 100% >> 105%
Варус
- Шкода, що наноситься: 95% >> 98%
Послаблення
Джарван
- Шкода, що отримується: 95% >> 100%
Удір
- Стійкість: 120% >> 100%
Ноктюрн
- Шкода, що отримується: 85% >> 90%
Юмі
- Зцілення: 110% >> 100%
Коригування
Карма
- Шкода, що наноситься: 95% >> 100%
- Шкода, що отримується: 95% >> 100%
Зміни рун
Страта струмом
Electrocute
- Шкода: (10% додаткової сили атаки)(5%сили вмінь) >> (15% додаткової сили атаки) (10%сили вмінь)
Вирій клинків
Hail of Blades
- Швидкість атаки: 110/80% додаткової швидкості атаки >> 130%/100% додаткової швидкості атаки
Магічна комета
Arcane Comet
- Час відновлення: 20-8 секунд >> 15-8 секунд
Вартовий
Guardian
- Час відновлення: 90 – 40 секунд >> 60 – 30 секунд
Кістяна пластина
Bone Plating
- Час відновлення: 55 секунд >> 40 секунд
Розгорнута книга заклинань
Unsealed spellbook
- Початковий час: 6 хвилин >> 3 хвилин
- Зменшення часу відновлення за зміну: 25 секунд >> 20 секунд
Удар на випередження
First Strike
- Базове золото: 10 >> 15
- Золото залежно від завданої шкоди 50%/35% >> 60%/42%